WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie decyzji w trybie art. 124b ustawy o gospodarce nieruchomościami (wniosek sporządzony samodzielnie przez interesanta lub na druku dostępnym w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami przy ul. Niedziałkowskiego 14 w pok. nr

Załączniki:

-        oryginalny aktualny wypis  z rejestru gruntów dla przedmiotowej działki,

-        odpis z księgi wieczystej dla przedmiotowej działki,

-        mapę z zaznaczonym obszarem udostępnienia nieruchomości, oraz przebiegiem linii, w odpowiedniej ilości egzemplarzy tj. dla organu, dla sądu, wszystkich stron postępowania,

-        oryginał aktualnego odpisu z KRS dotyczącego Inwestora,

-        oryginalne aktualne upoważnienie do reprezentowania Inwestora przed organami administracji publicznej w postępowaniach w trybie art. 124b ustawy o gospodarce nieruchomościami – w tym do zaciągania zobowiązań finansowych, do występowania z wnioskiem oraz innych czynności w postępowaniu administracyjnym

-        oryginały dokumentów z rokowań z właścicielem nieruchomości, z uwzględnieniem: kwoty za korzystanie z nieruchomości, termin realizacji inwestycji, dokładny jej przebieg, teren niezbędny do jej wykonania, - w formie protokołu bądź korespondencji,

-        harmonogram prac, z określeniem rodzaju i zakresu prac, termin ich wykonania, powierzchni niezbędnej do wykonania prac,

-        dowód, w postaci np. spis z grupy środków trwałych, że urządzenia stanowią własność przedsiębiorstwa przesyłowego,

 

MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Sekretariat Starostwa Powiatowego w Choszcznie, ul. Nadbrzeżna 2. Dokumenty należy składać w dni robocze w godz. od 730 do 1530 ,

 

OPŁATY

Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1, lit. h. ustawy z dnia 16.11. 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 ze zm.).

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, a sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca,  sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż  w ciągu  dwóch miesięcy od dnia  wszczęcia postępowania.

 

SPOSÓB ZAŁATWEINIA SPRAWY

decyzja administracyjna

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA

Wydział Gospodarki Nieruchomościami ul. Niedziałkowskiego 14, pok. nr 5, tel. 95 765 7014 

 

TRYB ODWOŁAWCZY

Od decyzji starosty przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Zachodniopomorskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

PODSTAWA PRAWNA

-        Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 ze zm.)