Wymagane dokumenty:

 

- Decyzja wywłaszczeniowa/orzeczenie o wywłaszczeniu/ akt notarialny wykupu

nieruchomości w trybie art. 6 ustawy wywłaszczeniowej

- Decyzja o ustaleniu odszkodowania

- Dokumenty potwierdzające następstwo prawne po byłym właścicielu (jeśli z wnioskiem występuje następca prawny)

 

Miejsce złożenia dokumentów:

  • Sekretariat Starostwa Powiatowego ul. Nadbrzeżna 2. Dokumenty należy składać w dni robocze codziennie w godzinach 7.30 do 15.30
  • Kancelaria Wydziału Nieruchomośc, Geodezji, Kartografii i Katastru, ul. Niedziałkowskiego 14, pok. 01

Opłaty :

Nie podlega opłacie skarbowej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1, lit. h. ustawy z dnia 16.11. 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015 r. poz. 783).

 

Termin załatwienia sprawy:

 

Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, a sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego nie później niż w ciągu miesiąca,  sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż  w ciągu  dwóch miesięcy od dnia  wszczęcia postępowania.

 

Jednostka odpowiedzialna:

 

Wydział Nieruchomości, Geodezji, Kartografii i Katastru ul. Niedziałkowskiego 14, pok. 7,

tel. 95 765 70-14, wew. 14

 

Tryb odwoławczy:

 

Od decyzji starosty przysługuje stronie odwołanie do Wojewody Zachodniopomorskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

 

Ulgi: Nie dotyczy

 

Informacje dodatkowe:

 

Cenę nieruchomości ustala się na podstawie jej wartości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego.

 

Podstawa prawna:

 

-  Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami(Dz. U.z 2015 r. poz. 1774 ze zm.),