
Zawiadomienie o zbyciu/nabyciu jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m.
Wymagane dokumenty:
1. wniosek – zawiadomienie o zbyciu /nabyciu jachtu lub innej jednostki pływającej do długości do 24 m
2. dokumentacja poświadczająca zbycie/nabycie jachtu lub innej jednostki pływającej do długości do 24 m (umowa sprzedaży /kupna)
W razie przeniesienia na inną osobę własności zarejestrowanej jednostki, pływającej dotychczasowy właściciel przekazuje nowemu właścicielowi dokument rejestracyjny.
Właściciel zarejestrowanej jednostki pływającej jest obowiązany zawiadomić organ rejestrujący, w terminie nieprzekraczającym 30 dni o zbyciu lub nabyciu jednostki.
Miejsce złożenia dokumentów:
Wniosek należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Choszcznie ul. Nadbrzeżna 2, 73-200 Choszczno (kancelaria) bądź w specjalnie przygotowanym na ten cel pojemniku umieszczonym w holu urzędu przy ul. Bolesława Chrobrego 27 (wejście do Sanepidu).
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, ul. Bolesława Chrobrego 27, pok. nr 203 tel./fax. (95) 765 85 11
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 17 kwietnia 2020 r. w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do
Art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Wioleta Bugdal |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wioleta Bugdal |
Data wprowadzenia: | 2020-08-05 13:16:29 |
Opublikował: | Wioleta Bugdal |
Data publikacji: | 2020-08-05 13:21:58 |
Ostatnia zmiana: | 2021-08-02 14:25:52 |
Ilość wyświetleń: | 225 |