
Zgłoszenie budowy stacji transformatorowej i budowy sieci
Zgłoszenie budowy stacji transformatorowej i budowy sieci
WYMAGANE DOKUMENTY:
1.Zgłoszenie budowy
2. Załączniki:
• 3 egzemplarze projektu zagospodarowania terenu oraz arcitektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem projektanta
o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego
2. Załączniki:
• 3 egzemplarze projektu zagospodarowania terenu oraz arcitektoniczno-budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi oraz zaświadczeniem projektanta
o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego
• Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (jeżeli jest ona wymagana
• Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
UWAGA:
W razie konieczności uzupełnienia zgłoszenia, Starosta nakłada, w drodze postanowienia, na zgłaszającego obowiązek uzupełnienia, w określonym terminie, brakujących dokumentów, a w przypadku ich nieuzupełnienia – wnosi sprzeciw, w drodze decyzji.
OPŁATY:
1. Zgłoszenie budowy sieci o długości do 1 kilometra- 105 zł; o długości powyżej 1 kilometra- 2143 zł
2. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika – 17 zł.
Opłatę skarbową należy wnieść na niżej podane konto Urzędu Miasta w Choszcznie Gospodarczy Bank Spółdzielczy nr rachunku 83 83590005 0028 9098 2000 0005 ze stosownym zapiskiem o celu wniesionej wpłaty
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kancelaria ogólna, parter
ul. Nadbrzeżna 2
Starostwo Powiatowe w Choszcznie
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 21 dni. Brak odpowiedzi w w/w terminie, oznacza tzw. milczącą zgodę na wykonanie określonych w zgłoszeniu robót budowlanych.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego w Choszcznie - ul. Bolesława Chrobrego 27A (drugie piętro)
nr tel.(95) 765 11-40 lub (95) 765 11 39
TRYB ODWOŁAWCZY:
Dotyczy wyłącznie decyzji o sprzeciwie organu na wykonanie robót budowlanych określonych w zgłoszeniu.
Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem Starosty Choszczeńskiego, w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
Odwołanie składa się w sekretariacie Starostwa lub można wysłać pocztą.
Termin do wniesienia odwołania będzie zachowany także wtedy, gdy przed jego upływem pismo zawierające odwołanie zostanie nadane w polskim urzędzie pocztowym.
INFORMACJE DODATKOWE:
Zgłoszenia należy dokonać przed zamierzonym terminem rozpoczęcia robót budowlanych.
Do wykonania robót budowlanych można przystąpić, jeżeli w terminie 21 dni od dnia doręczenia zgłoszenia Starosta nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane - art. 29 i art. 30.
Zakres prowadzonych spraw nie obejmuje takich, dla których zgodnie z art. 82 ust. 3 Prawa budowlanego Wojewoda jest organem administracji architektoniczno – budowlanej pierwszej instancji.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
ZGŁOSZENIE budowy stacji transformatorowych i sieci elektroenergtycznych do 1 kV, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, telekomunikacyjnych (34kB) | ![]() |
![]() |
PB-5 (230.6kB) | ![]() |
![]() |
PB5 (104.3kB) | ![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Justyna Hołownia |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Justyna Hołownia |
Data wprowadzenia: | 2015-09-01 10:58:08 |
Opublikował: | Justyna Hołownia |
Data publikacji: | 2015-09-01 11:08:55 |
Ostatnia zmiana: | 2021-09-30 11:28:11 |
Ilość wyświetleń: | 1314 |