Skargi i wnioski
Przyjmowanie skarg i wniosków
W sprawie skarg i wniosków interesantów przyjmuje Dyrektor Zarządu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy jednostki w siedzibie zarządu od 700-1500
przy ul. Bolesława Chrobrego 27A w Choszcznie.
W przypadku nieobecności Dyrektora skargi i wnioski przyjmuje pracownik na stanowisku pracy ds. administracyjnych w Kancelarii Ogólnej.
Skargi lub wnioski można również zgłaszać telefonicznie pod nr tel. 095 765 7975.
Odpowiedzi na skargi i wnioski udziela Dyrektor.
Autor dokumentu: Pluta Eugeniusz
Udostępnił: Rafał Sakowski(2003-06-26 12:46:42)
Ostatnio zmodyfikował: Aneta Mazurczak(2004-01-26 11:26:59)
Wytworzył:
Małgorzata Puczyńska
(2014-12-22)
Udostępnił:
Garstwcki Bohdan
(2004-02-05 11:33:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Puczyńska Małgorzata
(2014-12-22 07:46:23)